Ik werk vanuit huis en met mijn eigen spullen. Je hoeft geen werkplek voor mij te creëren en ook geen dure laptop aan te schaffen. Het is ook niet de bedoeling dat je mij voor 40 uur per week inhuurt. Maar voor die klussen die wel moeten gebeuren en die je niet graag doet, of waar je geen tijd voor hebt.

Denk aan inkopen doen voor een project, contact onderhouden met leveranciers, deadlines bewaken, je mailbox bijhouden, afspraken plannen, social media bijhouden.
Allemaal van die tijdrovende zaken. Tijd die jij beter aan jouw klanten kan besteden.

Ik werk met abonnementen en op project basis.

Welk abonnement past het beste bij jou?

Maak voor jezelf een vind-ik-niet-leuk-lijst.

Een wat? Gewoon een lijst met werkzaamheden die je wel moet doen maar niet zo leuk vindt om te doen.

Is er iets wat je uit handen zou willen geven? Hoeveel tijd ben je daar aan kwijt.

Misschien zitten er dingen tussen die ik voor je kan doen. Wie weet kan ik je alles wat jij niet leuk vindt wel uit handen nemen en heb jij straks alle tijd om je bezig te houden met wat je WEL leuk vindt.

Vertel, wat zou je graag aan mij overlaten?

Foto: Fotograaf Arnoud